MATEMATIČNI KROŽEK

V našem vrtcu bomo letos imeli  matematični krožek, kjer gre za postopno razvijanje osnov matematike.  Otrok se v vsakodnevnem življenju že zelo  zgodaj srečuje z matematiko, saj ima npr. pregled nad svojimi igračami, oblačili, vsakdanjimi predmeti, ki jih prešteva, meri, primerja, razvršča, grupira, prikazuje s simboli, jih poimenuje in »prešteje«, opisuje se o njih pogovarja.

Področje matematike  vključuje najrazličnejše dejavnosti v vrtcu, ki otroka spodbujajo, da v igri ali vsakodnevnih opravilih pridobiva izkušnje, spretnosti in znanja o tem, kaj je veliko, kaj majhno, česa je več in česa manj, v čem so si stvari različne in v čem podobne, kaj je celota in kaj del, kakšne so, kaj je notri in kaj zunaj, kaj je zdaj, prej in potem, kaj so simboli itd…

Z različnimi metodami pripovedovanja, pojasnjevanja, pogovora, raziskovanja in eksperimentiranja želim pri otrocih spodbuditi zanimanje za matematiko. Zgodnja matematika naj bi postavilo temelje poznejši matematiki v šoli. Cilj tega je vzgojiti matematično pismenega posameznika. Za vse je potrebno razviti nekatere postopke spretnosti in sposobnosti, ki jih v matematiki  imenujemo matematični  postopki.. K matematiki  za najmlajše prištevamo tudi postavljanje novih in novih vprašanj, seveda na katera bi otroci znali ali bili sposobni odgovoriti. Tako matematika postane aktivna, poučna in zabavna dejavnost.

PODROČJE: MATEMATIKA

GLOBALNI CILJ: seznanjanje z matematiko v vsakdanjem življenju, razvijanje matematičnega izražanja, razvijanje matematičnega mišljenja, razvijanja matematičnih spretnosti, doživljanje matematike kot prijetne izkušnje

CILJI MATEMATIČNIH URIC:

  • otrok rabi imena za števila,
  • otroka od posamičnih predmetov postopno preide na štetje ,
  • otroka zaznava prirejanje,
  • otrok razvija miselne operacije,
  • otrok rabi simbole,
  • otrok spoznava grafične prikaze,
  • otrok spoznava simetrijo, geometrijska telesa in like,
  • otrok spoznava prostor, njegove meje, zunanjost, notranjost,
  • otrok  rabi izraze za opisovanje položaja predmetov (na, v, pred, pod, za, spredaj, zadaj, zgoraj, spodaj, levo, desno, itd…
  • otrok klasificira in razvršča,
  • otrok spoznava razlike med merjenjem in štetjem
  • otrok se seznanja s strategijami merjenja dolžine, površine in  prostornine

Vodja ID:

Simona Škrlec

(obiski 621 skupaj, 1 obiski danes)